dimecres, 23 de juny del 2021

Final de curs

 Hola, famílies!!!!

Per acomiadar-nos de vosaltres us deixem les fotografies del final de curs que vam tenir ahir. Els nens i nenes s'ho van passar d'allò més bé amb la festa de l'aigua i, vam acabar el dia de la millor manera possible: menjant un bon gelat!!!!! 


Podeu veure moltes més fotos fent un click!!

Desitgem que tingueu un molt bon estiu i que el gaudiu en família! 



I per acabar, dir-vos que, cada un dels dies que hem compartit amb els vostres fills i filles, hem sentit això per part d'ells i esperem haver-los oferit tot el que hem pogut.


Estimada mestra,

Estima'm,
Fes que em senti especial,
Fes que em senti inclòs,
Fes que em senti valorat,

Somriu-me,
Digues-me que estàs feliç de veure'm,
Feliç d'ensenyar-me a aprendre,
Feliç que avui estigui aquí.

Involucra'm,
Explica'm coses sobre el nostre treball conjunt,
Digues-me que soc essencial en el grup i creu-ho en el fons del teu cor,

Mira'm,
Mira tot el que soc,
Mira les meves emocions, el meu riure, la meva curiositat, la meva anticipació
Mira el que faig bé i deixa que treball en els meus errors

Ensenya'm,
No em diguis només el que saps,
Ensenya'm què he d'aprendre
I ensenya'm el camí per aprendre-ho

Ajuda'm,
Ajuda'm quan el camí sigui difícil,
Ajuda'm a ser perseverant,
Ajuda'm a veure què és important.

Motiva'm,
He arribat a tu amb ganes d'aprendre
Mantingues vives aquestes ganes!
Ensenya'm a divertir-me
Mostra'm la teva il·lusió i la teva passió.

Estima'm, ajuda'm, involucra'm, motiva'm i ensenya'm.
Estic a punt per aprendre i per créixer amb tu.
Et prometo tornar-te el favor
Et prometo oferir-te la meva atenció i el meu cor


Moltíssimes gràcies per permetre'ns acompanyar-los en aquest curs tan excepcional que ens ha tocat viure. 




A reveure!!!!!


Marta i Ana

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada